Rubicon ISO 20000 gecertificeerd

Rubicon heeft het ISO 20000 certificaat behaald. Dit certificaat toont aan dat Rubicon een effectief IT Service Management Systeem heeft. De processen op het gebied van onder andere support, incidenten en changes zijn volgens strikte normen geborgd en gestandaardiseerd binnen de gehele organisatie.

De standaard voor IT Service Management

De ISO 20000 standaard bevat een procesbenadering voor het opzetten, implementeren, monitoren, onderhouden en verbeteren van een professioneel en gestructureerd IT Service Management Systeem. Voordeel van ISO 20000 is dat afspraken geborgd zijn in een controleerbaar systeem. Continue verbetering staat centraal in ISO 20000. De processen uit de ISO 20000 norm worden in de praktijk voortdurend getoetst, aangepast en geoptimaliseerd.

Optimale service gegarandeerd

CEO Arno Borger van Rubicon is trots op de certificering: “Wij zijn al 20 jaar een hoogwaardige en betrouwbare digitaliseringspartner. De manier van aanpak, de compleetheid en met name de manier waarop we continuïteit waarborgen, sprak zeer tot de verbeelding van de externe auditor. Onze opdrachtgevers zijn verzekerd van schaalbaarheid, continuïteit en een resultaatgerichte aanpak. In combinatie met effectief servicemanagement en deze ISO-norm is optimale service voor onze opdrachtgevers gegarandeerd. Zeker als je kiest voor volledige ondersteuning door ons Cloud Management Center wil je dat dit gewaarborgd is.”

De certificering is geldig voor drie jaar. In die periode wordt regelmatig gecontroleerd of alle activiteiten en documentatie nog steeds voldoen aan de normen van het NEN-ISO/CIE 20000-1 normenkader.

Klantcases

Succesvolle migratie naar Microsoft Business Intelligence

Met de migratie naar Microsoft Business Intelligence beschikt Altrecht over een modern en geavanceerd Business Intelligence- platform.

Lees meer

Dynamics CRM groeit uit tot centrale applicatie voor relatiebeheer en meer!

Behoefte aan één 'full service Microsoft-applicatie-dienstverlener' die in staat is op strategisch niveau mee te denken en gezamenlijk de ICT-visie te realiseren.

Lees meer

Optimalisatie kennismanagement met Microsoft SharePoint

Met SharePoint Server 2010 alle aanwezige kennis gestructureerd en snel en laagdrempelig beschikbaar.

Lees meer

Actueel

Rubicon wint Europese aanbesteding

Voor de uitvoering van haar meerjarig programma ‘Modernisering dienstverlening’ en de realisatie van het nieuwe mbo Portal schreef SBB een Europese aanbesteding uit. Rubicon in op de aanbesteding; met positief resultaat.

Lees meer

Advocaten tevreden over digitaal portaal

Al even wordt in civiele vorderingszaken in cassatie digitaal geprocedeerd. Het gebruik van het gebouwde portaal is door de advocaten positief geëvalueerd. In nauwe samenwerking met de Hoge Raad heeft Rubicon op moderne wijze de technische realisatie mogen vormgeven.

Lees meer

Continuous Integration, Delivery en Deployment

Onze senior .NET Developer Sander Rossel schreef hét handboek voor 'Continuous Integration, Delivery and Deployment'. Aan het einde van het boek hebt u Continuous Delivery en Deployment van 'scratch' geïmplementeerd.

Lees meer

Vragen over dit onderwerp?



Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden