Rubicon ISO 20000 gecertificeerd

Rubicon heeft het ISO 20000 certificaat behaald. Dit certificaat toont aan dat Rubicon een effectief IT Service Management Systeem heeft. De processen op het gebied van onder andere support, incidenten en changes zijn volgens strikte normen geborgd en gestandaardiseerd binnen de gehele organisatie.

De standaard voor IT Service Management

De ISO 20000 standaard bevat een procesbenadering voor het opzetten, implementeren, monitoren, onderhouden en verbeteren van een professioneel en gestructureerd IT Service Management Systeem. Voordeel van ISO 20000 is dat afspraken geborgd zijn in een controleerbaar systeem. Continue verbetering staat centraal in ISO 20000. De processen uit de ISO 20000 norm worden in de praktijk voortdurend getoetst, aangepast en geoptimaliseerd.

Optimale service gegarandeerd

CEO Arno Borger van Rubicon is trots op de certificering: “Wij zijn al 20 jaar een hoogwaardige en betrouwbare digitaliseringspartner. De manier van aanpak, de compleetheid en met name de manier waarop we continuïteit waarborgen, sprak zeer tot de verbeelding van de externe auditor. Onze opdrachtgevers zijn verzekerd van schaalbaarheid, continuïteit en een resultaatgerichte aanpak. In combinatie met effectief servicemanagement en deze ISO-norm is optimale service voor onze opdrachtgevers gegarandeerd. Zeker als je kiest voor volledige ondersteuning door ons Cloud Management Center wil je dat dit gewaarborgd is.”

De certificering is geldig voor drie jaar. In die periode wordt regelmatig gecontroleerd of alle activiteiten en documentatie nog steeds voldoen aan de normen van het NEN-ISO/CIE 20000-1 normenkader.

Klantcases

Actueel

Vragen over dit onderwerp?



Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden